Yayınları Farklı Dillrde Görüntüleyin

27 Şubat 2014 Perşembe

Bisküvi'li Krem Şanti'li Pasta


muhteşem tatlar sokağı


Malzemeler:

1 Paket Kakaolu Petibör bisküvi (1 pakette iki düzinesini kullanıyoruz)
2 Paket Sade Kremşanti
2 Su bardağı süt
1 Tatlı kaşığı Nescafe
1 Paket Bitter Çikolata
1 Avuç Fındık veya Ceviz (tercihen)

Yapılışı:
      Kremşantiyi sütle çırpıp kabartıp kenara alıyoruz,bisküvileri kırıyoruz çok ufalamayın kırdığımız bisküvileri nescafeyi,fındığı kremşantinin içine katıp karıştırıyoruz, küçük boy kare borcam yada evinizide herhangi bir kap olabilir. Ben; yuvarlak derin kaba streçfilm kapladım. içine karışımı koydum, benim gibi acil misafire yapacaksanız buzlukta 40 dk. süre ile dinledirebilsiniz yoksa normal soğutucu kısmında  1 veya 2 saatte dinlendirdikten sonra servis tabağına ters çevirip üzerine benmari usulü erittiğmiz çikolatamızı döküyoruz çikolata tabi aşagılara doğru süzülüyor  :)
 
    Bu tarfi bilmeyen yoktur yapın derim ve içinede nescafe seviyorsanız benim tarifimide deneyin derim enn koccaman Sevgiler benden herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *