Yayınları Farklı Dillrde Görüntüleyin

27 Şubat 2014 Perşembe

Kardan Adam Tatlası




muhteşem tatlar sokağı



Merhabalarrr efendim blogumla ilgilenip tarif yüklüyorum ya nasıl mutluyum anlatamam :)) benim güzeller güzeli 2 tane yeğenim var ee hala olunca onlar ne derse akan sular durur bende ama doğum gününü de halası olmadan kuttlamayan yeğene yapılmazmı paşam halasının canı büyük yeğenim doğum gününü ben memlekete gidince beraber kutlamamı istemiş bende gidince ona  bu şirin kardan adam tatlısını yapmak istedim. Kendisi muhteşem blogger ''umutsepeti'' ve tarifleride öyle tabi.. :) daha önce bu şirin tarifini görmüştüm ve aklıma geldi yaptım ve yakışıklım nasıl mutlu oldu işte benim için hayatta en mutlu an o... çoçukları çokkkk seviyorum onları mutu etmek ennn büyük hobim diyebilirim :D heheheh Bu güzel tarifi deneyin siz ve çoçuklarınız mutlu olsun dimi ama :)



Malzemeler:
  1 Paket sade toz şanti (Toz şekilde kullanılacak)
  1 Su bardağı pudra şekeri
  200 ml. Çiğ krema ( süt kreması)
  Kardan adam toplarını birbirine tutturmak için çubuk kraker
  Bonibon
  Havuç
  Göz ve düğme için kahverengi şekerlemeler
 
Hazırlanışı: 

  Pudra şekeri ve kremayı iyice çırpın, toz krem şanti ve 3 su bardağı  hindistan cevizini ekleyip çırpmaya devam edin. Hazırladığımız hamur toparlanana kadar azar azar hindistan cevizi eklemeye devam edelim Yuvarlanacak kıvama gelen hamurdan irili ufaklı toplar hazırlayalım ben topları yaparken elimi hindistan cevizine batırdım rahat yuvarlansın diye, kardan adam vücudu olacak hindistan cevizli topa ortasından çubuk krakeri tutturuyoruz ve üzerine küçük olan topu yerleştirin. Şekerlemelerele göz ve düğme yapın, havuçtan üçgen ufak parçalar kesip burun yapıp takın :) aldığım tarifte bıçakla dudak çizilmiş ama ben unutmuşum.. :)) Bonibonları şapka niyetine konduruverin demiş sevgili umutsepeti sayfasının sahibi güzeller güzeli ablam :) çok teşekürler bu güzel şippşirin tarif için...



3 yorum:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *