Yayınları Farklı Dillrde Görüntüleyin

27 Şubat 2014 Perşembe

Milföylü Tatlı




muhteşem tatlar sokağı


Ben geldimmm tarif ekliyorum ya nasıl mutluyum :))) sağolsun eşim sayesnde son dakika haberim olan misafire telaşa girmiş ben ne yapayım derken bu güzel tarifi yapmak geldi aklıma.. hem pratik lezzettli görüntüsü ile afet olan bu tatlıyı yapayım dedim ve iyi ettim, misafirim de beğendi yane ani misafire yada  tatlı istedimi canınız en kolayından çıtır çıtır bu tarifi yapın :) çok şükür ki misafirime enfes şeyler çıkardım son dakikalarda ve ben mutlu, misafirim mutluu bol sohbetli bi akşam geçirdik sağlıcakla kalın :)


Malzemeler
12 Adet Milföy
Pudra Şekeri
500 gr. Çilek

Muhallebisi için:
Yarım litre süt
Yarım su bardağından bi bardak fazla şeker
Yarım su bardağından bir parmak fazla un
1 Yumurta sarısı
1 Çay kaşığı vanilya
1 Tatlı kaşığı tereyağ

Yapışılı:

  Milföyleri isterseniz ikiye bölün isterseniz bütün olarak pişirin. Tepsiye dizdiğiniz milföyleri çatalla bir çok yerinden delikler açın üzeri kızarana kadar pişirip dinlendirin. Tereyağ ve vanilya hariç muhallebi malzememizi ocaga alıp sürekli karıştırarak pişirelim kaynayınca vanilyayı ekleyip karıştırıp ocağı kapatıp soğumaya bırakalım.Soğuyan muhallebinin içine tereyağı atıp blendırla pürüzsüz hale gelene kadar çırpalım, pişen milföylerin arasına muhallebiyi sürüp çilek dilimleri koyup tekrar milföy kapatalım bu işlemi ister 2 ister 3 kat yapabilirsiniz, en üstüne pudra şekeri serpiyoruz ben 3 kat yaptım (muz,damla çikolata,çilek,fındık tamamen sizin hayal gücünüze bağlı istediginizi koyabilrsiniz)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *